Saturday, May 16, 2015

FORMULA KEJAYAAN: NAK BERJAYA JANGAN BANYAK ALASAN !

Saya dah lama follow perkembangan akak, saya nak bisnes macam akak, saya nak berjaya macam akak, bestnya tengok akak melancong sana-sini, bestnya tengok akak bebas masa dan boleh tentukan masa sendiri...

Tapi saya tak tau bila nak mula...
Tapi saya takut husband saya tak kasi...
Tapi saya susah nak datang belajar...
Tapi saya takde kenderaan...
Tapi saya tak boleh drive jauh...
Tapi saya malas nak fikir lagi...
Tapi saya banyak problem sana-sini...
Tapi saya ada anak kecik...
Tapi saya susah nak gerak sebab anak saya ni...

If someone ask me about how to be like me and give all these reasons, i just wish her good luck and please continue to see my updates on my wall... Tahniah untuk anda sebab anda penonton yang hebat!!!


Allah...banyak sangat tapi nya kan??? Macam mana nak berjaya kalau banyak sangat tapi? Formula nak berjaya senang je...

--->Jangan beralasan. Buat je sebab kita tak tahu kemampuan kita takat mana kan? Kalau tak dicuba, mana nak tahu

--->Minda yang positif

--->Rajin

--->Bijak kawal emosi. Bukan emosi yang kawal kita. We are the owner of our emosi. Kenapa ada yang berjaya tapi tak lama? Jawapannya how we control our emotion

Empat tips untuk berjaya. Cuba lah! No more tapi-tapi okeh

All the best! 

No comments:

Post a Comment