Sunday, April 2, 2017

APA ITU CELGYNIC GOLD

Assalamualaikum uol


Kali ni Yaya nak share dengan uol tentang satu product hebat yang dinamakan CELGYNIC GOLD. Ataupun lebih dikenali sebagai HERBA MAHARAJA. Actually, celgynic gold ni takde laa product baru pun dalam SHOM ni. Dah lama dah. Dulu dikenali sebagai celgynic jer. And SHOM upgrade dari segi content untuk lebih keberkesanan nya, jadilah celgynic gold. Lama taw SHOM ambil masa untuk upgrade celgynic gold ni. Bukan sekadar seminggu dua jer laa. Nampak tak betapa concern nya SHOM ni dengan semua usahawan dan customer. SHOM sentiasa sediakan yang terbaik kan.

Okay first of all, Yaya nak cerita laa serba sedikit kenapa celgynic gold ni uol wajib ambil as a daily supplement.

Uol tahu tak kebanyakan makanan yang kita makan dan masuk dalam perut kita tu mengandungi kandungan asid yang sangat tinggi. So, uol boleh imagine tak apa yang akan jadi kat badan kita bila semua makanan yang kita ambil tu tak properly keluar dari badan kita? Rasa-rasanya laa kan, kalau badan kita ni transparent boleh nampak apa jadi kat dalam badan, nauzubillah mengucap panjang kan. Sebab betapa struggle nye organ-organ badan kita ni bekerja. Ditambah pulak dengan aktiviti dan gaya hidup kita yang tak sihat tu kan.

Itu lah sebab nya kenapa badan kita senang letih, mudah dijangkiti penyakit dan lama-kelamaan akan menyebabkan penyakit kronik yang akhirnya boleh meragut nyawa kita. Badan kita ni jadi vulnerable to any disease. Takut kan? x_x

Saluran darah dalam badan kita ni berfungsi membawa bekalan oksigen dan nutrien yang penting untuk badan kita. Bila saluran darah kita "bersih", insyaallah badan kita akan berada pada tahap kesihatan yang optimum.

And uol tahu tak? Makanan yang tinggi asid dan garam lama-kelamaan akan membuatkan salur darah kita jadi "keras" dan "sempit".



Ni laa contoh bila saluran darah kita makin keras dan sempit akibat makanan yang kita makan setiap hari tu. Cuba uol tengok lambakan kolesterol tu. Just imagine dah berapa lama kita asyik makan dan makan. And proses membuang pulak tak laa lancar sangat kan. Lagi-lagi yang sembelit macam Yaya ni. Boleh imagine tak salur darah tu dah jadi macam mana?

Saluran darah kita jadi sempit dan keras sebab terlalu banyak toksin dalam badan kita. So, kita perlukan something yang boleh "lembutkan" dan "bersihkan" saluran darah kita.

Sebab tu lah, kita semua wajib amalkan celgynic gold ni untuk kesihatan yang optimum. At least, untuk jangka masa panjang, kita tahu yang jantung kita dilindungi kan.

So sekarang ni uol dah tahu kan kenapa kita semua wajib amalkan celgynic gold ni. Now, Yaya akan cerita pulak apa itu celgynic gold.

Celgynic gold ni adalah gabungan unik lesitin (daripada kuning telur) dan beberapa herba tradisional yang berharga.

Antara herba terpilih tu ialah:

- Cordyceps
- Goji berry
- Duzhong
- Lingzhi
- American ginseng


Semua herba ni Yaya dah explain detail dalam bab kandungan celgynic gold. So, uol boleh baca kat situ ye. Ataupun boleh klik link ni ( info lengkap celgynic gold )

Next, jom kita baca sedikit sejarah tentang celgynic gold ni. 

Rahsia KEHEBATAN Maharaja Dinasti Ming dengan perubatan herba telah di rumus semula oleh Profesor He Guan Shen (Ketua Pusat Biologi Negara China).

 Beliau telah berjaya merekacipta HERBA MAHARAJA (Celgynic Gold). 

Beliau juga telah memenangi anugerah perubatan dan pemakanan terbaik di International Health Convention Paris, 1995.

Antara keistimewaan Celgynic gold @ herba maharaja:

✔️ Baik untuk keintiman suami isteri
✔️ Terbaik untuk kesihatan dalaman lelaki dan wanita
✔️ Anugerah The Highest Cholesterol Shooter. 
✔️ Anugerah Pemakanan Terbaik di International Health Convention Paris, 1995.
✔️ Ada kelulusan KKM.  

Yaya
0195252028

No comments:

Post a Comment