Saturday, June 10, 2017

RAMUAN UTAMA DAN KELEBIHAN EZICLEAN

RAMUAN UTAMA/KELEBIHAN 



Serbuk pencuci eziclean
- Ekonomi
- Berkesan
- Berkuasa guna sikit jer tapi kesan amat power

Serbuk pencuci pekat eziclean ni dirumus khas dengan sistem serbuk pencuci yang unik dan mesra alam. Ia mengandungi bahan pencegah karat dan bahan anti-endapan semula. Produk ini mempunyai natrium tripolifosfat, 3 jenis enzim, pencegah optik, kurang berbuih dan pekat formulanya.

Bau serbuk pencuci pekat eziclean ni adalah bau haruman bunga-bungaan. 

Serbuk pencuci pekat eziclean ni mengandungi pencerah optik untuk memastikan pakaian supaya kekal kelihatan cerah dan baru.
Eziclean products ni memang tidak mengandungi sebarang likatan atau Caustic Soda atau buih. So, sabun eziclean kurang berbuih. Jimat air untuk bilas baju kan. 

Tidak mengandungi sebarang likatan atau Caustic Soda yang mereputkan dan menipiskan pakaian. Pakaian bewarna juga tidak akan luntur malah lebih cerah berseri dan nampak kekal baru. 

So sangat sesuai untuk basuh baju sekolah dan kasut sekolah anak-anak kan. Yela warna putih. Penat nak sental. So rendam je dengan eziclean ni. Jimat masa dan tenaga. 

Yang penting tak perlu guna peluntur/clorox yang melunturkan warna pakaian dan membuatkan pakaian jadi nipis dan jarang.
Yaya
0195252028

No comments:

Post a Comment