Monday, March 14, 2016

TESTIMONI PREMIUM BEAUTIFUL MAMPU MERAWAT SLIP DISC

Assalamualaikum uol

Semalam Yaya dah share full info pasal penyakit slip disc kan. So harini, Yaya tak sabar nak share testimoni premium beautiful mampu merawat slip disc


TESTIMONI 1

 
Yang ni testimoni Kak Nur Fadzliah, one of our TLC master trainer. Kalau jumpa depan-depan, memang takkan perasan yang Kak Nur ni ada slip disc, sebab nampak macam okey je kan. Betapa kentalnya semangat Kak Nur


Yaya quote apa yang Kak Nur share ye:

"Sebelum saya memakai premium beautiful, saya mengalami
  masalah period berpanjangan selama 6 tahun berturut-turut dan mengalami masalah tulang belakang iaitu slip disc di bahagian leher dan pinggang akibat kemalangan jalan raya. Disebabkan itu, pergerakan saya sangat terbatas (seperti robot) dan badan saya sentiasa lemah kerana kekurangan tenaga. Namun saya agak terkejut setelah sebulan memakai premium beautiful, period saya kembali teratur seperti biasa, dan yang paling menggembirakan saya ialah, sejurus selepas memakainya, saya sudah boleh menggerakkan leher saya seperti biasa (tidak lagi seperti robot)!. Memang terbukti, premium beautiful ialah pakaian dalam wanita yang bukan sahaja mengembalikan mahkota seorang wanita, namun ia juga satu rawatan tambahan / alternatif bagi kita yang mengalami masalah kesihatan dalaman mahupun luaran. Saya sangat berpuas hati dengan premium beautiful!"

TESTIMONI 2



Yang ni pulak testimoni daripada Shimahz sim. Shima ni merupakan pesakit slip disc tahap 2. Kalau sebelum pakai pb ni memang terpaksa gantung pemberat dekat kedua-dua pinggang untuk balancing. Ya Allah!! Memang Yaya tak pernah tahu betapa seriusnya slip disc ni. Sedih pun ada, seriau pun ada bila baca perkongsian mereka ni. Buatkan Yaya bersyukur sangat Allah beri kesihatan pada tubuh badan Yaya. Alhamdulillah

Ni Yaya jumpa status shima masa tengah syok scroll FB


"Kenangan...akibat slip disc...kena gantung pemberat 7kg di kedua-dua belah pinggang 4 kali sehari...sejam untuk satu sesi...warded selama 7 hari...masa ni rasa sedih tak tau nak cakap apa...thanks doktor zul yang mencadangkan premium beautiful corset"
Lagi sharing daripada shima berkenaan slip disc:

"Aku merupakan pesakit slip disc dan sehingga kini survive dan dapat menjalani hidup seperti biasa kerana Allah memberi petunjuk bahawa premium beautiful mampu membantu aku untuk menjalani kehidupan seharian dengan lebih yakin. Alhamdulillah...bersyukur sangat-sangat di atas petunjuk Allah ini kerana masa mula-mula kena slip disc, kehidupan tak ubah macam insan kurang upaya. Nak berjalan susah, nak tidur sakit. Nak bangun dan duduk semula memang paling azab
Kesakitan yang dialami pesakit slip disc adalah sesuatu yang tidak mampu digambarkan dengan kata-kata. Melalui pengalaman aku sendiri, pain killer yang paling kuat sekalipun tidak memberi kesan untuk mengurangkan kesakitan. Bayangkan, kita boleh terjaga dari tidur yang lena hanya kerana kita berkalih kedudukan ketika tidur"

Menurut shima, kenapa pesakit slip disc sangat memerlukan premium beautiful corset?
1. Doktor mengatakan aku hanya mempunyai peluang 80% untuk sihat sperti biasa. Dan doktor memberikan dua kondisi untuk aku hidup seperti biasa yakni dengan menurunkan berat badan dan memakai korset. Alhamdulillah setelah pakai premium beautiful, berat aku turun 6 kg dan aku tidak sakit belakang lagi

2. Doktor mengatakan bahawa aku tidak lagi boleh berjogging kerana boleh mengakibatkan kerosakan lebih teruk di bahagian tulang belakang yang lain. Jawapan nya sekarang boleh, dengan syarat ada korset premium beautiful melekat di badan semasa jogging

3. Doktor kata aku tak boleh jatuh. Takut sangat dengan kenyataan doktor yang ni. Sebab semampu manakah kita untuk mengelak. Nama pun jatuh. TER...maknanya tak sengaja. Ok yang ni aku hanya mampu berserah dan yang pastinya terus dan teruskan pakai korset premium beautiful

Haa ada bonus taw, ni pun pengalaman shima jugak. Haha suka ambik pengalaman orang ni, yela baru nampak real kan. Sebab memang betul-betul wujud insan bernama shima ni

Selain bebas dari rasa sakit akibat slip disc, aku juga kini bebas dari masalah-masalah berikut:
1. Haid yang tidak teratur
2. Jerawat
3. Keletihan dan kelesuan
4. Cepat mengantuk
5. Jarang mengalami asma
6. Kerengsaan kulit apabila makan makanan laut

Haa yang ni pulak, shima kongsikan pengalaman dia skip pakai premium beautiful. Oh shima, berani ye skip pakai PB. hehe

"Hari-hari tak miss pakai cik PB...time basuh tu dapat laa peluang cheat day...a day free without corset. kadang berlarut sampai 2-3 hari...betulnya cheat day. Pastu angkat barang berat-berat (doktor dah kata maximum boleh angkat 3kg je)...tadi pakai semula korset...sebab rasa bersalah pada diri sendiri...akibatnya sakitlah!!! Cik PB betulkan balik kedudukan tulang-tulang yang 2-3 hari takde pengawasan. Menyengih-nyengih kesakitan...pape pun, tq cik PB...rasa macam diurut-urut belakang ni"
Haa nampak tak? Kesan tak konsisten pakai PB. Ni shima yang ada slip disc, jangan ingat kita yang takde sakit pape ni boleh suka-suka hati nak skip pakai. Kalau dah beli tu, pakai jelah dik non oiii... Bukan apa, kalau tak konsisten pakai ni, PB pun susah nak buat kerja dia. Kejap detect kejap tak. Pastu bila masa nye nak kurus?? Pastu dok complaint tak kurus, padahal kita tu yang culas nak pakai. Kalau simpan je dalam almari, memang sah-sah almari yang kurus. Erk!

Nasihat Yaya, kalau dah miliki korset premium beautiful ni, pakai lah konsisten. Jangan skip pakai. Dah laa nak beli tu mahal kan (maklumlah korset superbrand). Pastu takkan laa tak nak pak
ai? Rugi laa camtu. Allah dah bagi kemudahan untuk uol miliki korset PB ni, jangan kufur nikmat dengan tak pakai pulak. Sebab ramai kat luar sana yang nak sangat pakai tapi tak mampu nak beli

Cik Yaya

019-9045851 / 014-5002339

#premiumbeautifulkelantan #premiumbeautifulselangor #premiumbeautiful #cikyaya #topleaderscircle #bisnesonline #slipdisc #testimonipremiumbeautiful #hargapremiumbeautiful #sakitbelakang #scoliosis #rawatanslipdisc #puncaslipdisc #apaituslipdisc

 

No comments:

Post a Comment